Udbud og forbrug af udenlandsk TV i Danmark - en oversigt
DOI:
https://doi.org/10.7146/mediekultur.v12i25.1075Abstract
Formålet med denne artikel er at give et aktuelt billede - baseret på for- holdene i 1993-94 - af udenlandsk TV´s rolle i Danmark gennem en kvantitativ beskrivelse af "TV-landskabet" og udbudet og forbruget af TV, totalt, fordelt på programkategorier og på national oprindelse. Artiklen er i helt overvejende grad faktuel. I Sepstrups "Udenlandsk TV" (1995) forsøges resultaterne relateret til periodens mediepolitik og ak- tuelle kulturpolitiske problemstillinger, mens der her alene er tale om en begrænset påpegning af resultater, der er specielt relevante for aktuelle kultur- og TV-politiske problemstillinger.Downloads
Published
1996-09-03
How to Cite
Sepstrup, P. (1996). Udbud og forbrug af udenlandsk TV i Danmark - en oversigt. MedieKultur: Journal of Media and Communication Research, 12(25), 13 pages. https://doi.org/10.7146/mediekultur.v12i25.1075
Issue
Section
Articles
License
Copyright Author and Journal.
Articles published after January 1 2024 are licensed under CCBY 4.0.
Articles published until December 31 2023 are licensed under CCBYNCND.
Articles submitted to MedieKultur should not be submitted to or published in other journals.