Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Ledelse og erhvervsøkonomi Erhvervsøkonomisk Tidsskrift Handelsvidenskabeligt Tidsskrift
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Contact
Search
Login
Home
/
Archives
/
Ledelse og Erhvervsøkonomi/Handelsvidenskabeligt Tidsskrift/Erhvervsøkonomisk Tidsskrift, Bind 53 (1989) - 2
Ledelse og Erhvervsøkonomi/Handelsvidenskabeligt Tidsskrift/Erhvervsøkonomisk Tidsskrift, Bind 53 (1989) - 2
Published:
1989-01-01
Articles
International udvikling i mindre og mellemstore virksomheder
Klaus Møller Hansen, Tage Koed Madsen, Jesper Strandskov
HTML (Dansk)
PDF (Dansk)
Systematisk variation pa det danske aktiemarked: En empirisk test af januar-effekt 1950-1988
Eric Bentzen
HTML (Dansk)
PDF (Dansk)
Fragmentering og kommunikation
Claus Buhl
HTML (Dansk)
PDF (Dansk)
Semiotik i reklameforskningen
Christian Alsted
HTML (Dansk)
PDF (Dansk)
Måling af forbrugernes viden, erfaringer og ønsker omkring et produkt: En ny metode
Klaus G. Grunert
HTML (Dansk)
PDF (Dansk)
Kort om forfatterne
- Redaktionen
HTML (Dansk)
PDF (Dansk)
Editorial
Axel Schultz-Nielsen
HTML (Dansk)
PDF (Dansk)
Language
Dansk
English