Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Ledelse og Erhvervsøkonomi
Nyeste
Arkiver
Meddelelser
Om
Om tidsskriftet
Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
Kontaktperson
Søg
Log på
Startside
/
Arkiver
/
Ledelse og Erhvervsøkonomi/Handelsvidenskabeligt Tidsskrift/Erhvervsøkonomisk Tidsskrift, Bind 53 (1989) - 2
Ledelse og Erhvervsøkonomi/Handelsvidenskabeligt Tidsskrift/Erhvervsøkonomisk Tidsskrift, Bind 53 (1989) - 2
Publiceret:
1989-01-01
Artikler
International udvikling i mindre og mellemstore virksomheder
Klaus Møller Hansen, Tage Koed Madsen, Jesper Strandskov
HTML
PDF
Systematisk variation pa det danske aktiemarked: En empirisk test af januar-effekt 1950-1988
Eric Bentzen
HTML
PDF
Fragmentering og kommunikation
Claus Buhl
HTML
PDF
Semiotik i reklameforskningen
Christian Alsted
HTML
PDF
Måling af forbrugernes viden, erfaringer og ønsker omkring et produkt: En ny metode
Klaus G. Grunert
HTML
PDF
Kort om forfatterne
- Redaktionen
HTML
PDF
Editorial
Axel Schultz-Nielsen
HTML
PDF
Sprog
Dansk
English