Kritiske potentialer i sprogpædagogisk praksis
DOI:
https://doi.org/10.7146/spr.v21i60.26170Resumé
Siden 1970’erne har den pædagogiske dagsorden inden for sprogundervisningi stort omfang været kommunikativ, således at målet
med undervisningen [...]
Downloads
Publiceret
2015-05-01
Citation/Eksport
Svendsen Pedersen, M. (2015). Kritiske potentialer i sprogpædagogisk praksis. Sprogforum. Tidsskrift for Sprog- Og kulturpædagogik, 21(60), 7. https://doi.org/10.7146/spr.v21i60.26170
Nummer
Sektion
Artikler
Licens
Fra 2024 deles ophavsretten mellem forfatteren og Forlaget Sprogforum.
Artikler udgivet i Sprogforum må citeres, downloades og videresendes for ikke-kommerciel brug, under forudsætning af normal akademisk reference til forfatter(e) samt tidsskrift, årgang, nummer og sider. Artiklerne må kun genudgives med eksplicit tilladelse fra forfatter(e) og tidsskriftet.
Til og med 2023 Deles ophavsretten mellem forfatteren og Roskilde Universitetsforlag.