Virtuelle klasseværelser i fremmedsprogstilegnelsen

- MOO som et frugtbart læringsrum

Forfattere

  • Markus Kötter
  • Lienhard Legenhausen
  • Michael Svendsen Pedersen

DOI:

https://doi.org/10.7146/spr.v9i25.112975

Nøgleord:

Fremmedsprog, Fremmedsprogsundervisning, Sprogtilegnelse, Internet, MOO (Multiple User Domain -object-oriented)

Resumé

Se kort indholdsbeskrivelse i nummerets forord.

Downloads

Publiceret

2003-02-01

Citation/Eksport

Kötter, M., Legenhausen, L., & Pedersen, M. S. (2003). Virtuelle klasseværelser i fremmedsprogstilegnelsen: - MOO som et frugtbart læringsrum. Sprogforum. Tidsskrift for Sprog- Og kulturpædagogik, 9(25), 15–23. https://doi.org/10.7146/spr.v9i25.112975

Nummer

Sektion

Artikler