Max Kjær Hansen (red.): Reklamens Organisation og Teknik. Handelshøjskolen i København, Skrifter fra Instituttet for Salgsorganisation og Reklame 4. Einar Harcks Forlag, Kbh. 1948. 455 sider, 176 illustrationer. Kr. 30,—.

Authors

  • P. Molitor-Lenschau

Author Biography

P. Molitor-Lenschau

N/A

Published

1948-01-01

How to Cite

Molitor-Lenschau, P. (1948). Max Kjær Hansen (red.): Reklamens Organisation og Teknik. Handelshøjskolen i København, Skrifter fra Instituttet for Salgsorganisation og Reklame 4. Einar Harcks Forlag, Kbh. 1948. 455 sider, 176 illustrationer. Kr. 30,—. Ledelse Og erhvervsøkonomi Erhvervsøkonomisk Tidsskrift Handelsvidenskabeligt Tidsskrift, 12. Retrieved from https://tidsskrift.dk/ledelseogerhvervsoekonomi/article/view/33311