Tuba som musikterapeutisk hovedinstrument?
- ændrede studieordninger på musikterapiuddannelsen, AAU
DOI:
https://doi.org/10.7146/tdm.v4i1.162652Nøgleord:
musikterapi, uddannelse, studieordninger, hovedinstrument, akkompagnementsinstrument, gruppeundervisningResumé
Lektor, Ulla Holck, giver et indblik i studieordningsændringerne på musikterapiuddannelsen, baggrunden herfor samt de konkrete studiefaglige tiltag, "som stort set alle er tilfredse med".
Downloads
Publiceret
2007-05-01
Citation/Eksport
Holck, U. (2007). Tuba som musikterapeutisk hovedinstrument? - ændrede studieordninger på musikterapiuddannelsen, AAU. Tidsskriftet Dansk Musikterapi, 4(1), 32–34. https://doi.org/10.7146/tdm.v4i1.162652
Nummer
Sektion
Fagligt nyt
Licens
Man må linke til og downloade artiklen, men ikke distribuere den kommercielt.