Min arbejdsdag
- på Djurslandsskolen
DOI:
https://doi.org/10.7146/tdm.v6i1.161321Nøgleord:
musikterapi, undervisningsrelateret musikterapi, specialskole, tværfagligt samarbejdeResumé
På Djurslandsskolen2 er der indskrevet ca. 140 elever (børnehaveklasse-10. klasse), og musikterapien er både relateret til skoledelen og til skolefritidsordningen (SFO) med individuelle musikterapiforløb og gruppeforløb. Musikterapien på Djurslandsskolen er undervisningsrelateret musikterapi. Den musikterapeutiske indsats er at styrke og støtte elevernes kompetencer i at indgå i skolens undervisning og i sociale relationer.
Downloads
Publiceret
2009-05-01
Citation/Eksport
Andersen, S. (2009). Min arbejdsdag: - på Djurslandsskolen. Tidsskriftet Dansk Musikterapi, 6(1), 37–38. https://doi.org/10.7146/tdm.v6i1.161321
Nummer
Sektion
Artikler
Licens
Man må linke til og downloade artiklen, men ikke distribuere den kommercielt.