Min arbejdsdag

- på Djurslandsskolen

Forfattere

  • Sofie Andersen

DOI:

https://doi.org/10.7146/tdm.v6i1.161321

Nøgleord:

musikterapi, undervisningsrelateret musikterapi, specialskole, tværfagligt samarbejde

Resumé

På Djurslandsskolen2 er der indskrevet ca. 140 elever (børnehaveklasse-10. klasse), og musikterapien er både relateret til skoledelen og  til skolefritidsordningen (SFO) med individuelle musikterapiforløb og gruppeforløb. Musikterapien på Djurslandsskolen er undervisningsrelateret  musikterapi. Den musikterapeutiske indsats er at styrke og støtte elevernes kompetencer i at indgå i skolens undervisning og i sociale relationer.

Downloads

Publiceret

2009-05-01

Citation/Eksport

Andersen, S. (2009). Min arbejdsdag: - på Djurslandsskolen. Tidsskriftet Dansk Musikterapi, 6(1), 37–38. https://doi.org/10.7146/tdm.v6i1.161321