Åbne Sider På opdagelse i elevernes sproglige repertoirer – på vej mod en heteroglossisk fremmedsprogsundervisning?
DOI:
https://doi.org/10.7146/spr.v20i59.26034Resumé
Når eleverne i skolen starter på fremmedsprogsundervisningen– uanset om der er tale om engelsk i 1. eller 3. klasse eller [...]
Downloads
Publiceret
2014-10-01
Citation/Eksport
Wolf, G. (2014). Åbne Sider På opdagelse i elevernes sproglige repertoirer – på vej mod en heteroglossisk fremmedsprogsundervisning?. Sprogforum. Tidsskrift for Sprog- Og kulturpædagogik, 20(59), 8. https://doi.org/10.7146/spr.v20i59.26034
Nummer
Sektion
Artikler
Licens
Fra 2024 deles ophavsretten mellem forfatteren og Forlaget Sprogforum.
Artikler udgivet i Sprogforum må citeres, downloades og videresendes for ikke-kommerciel brug, under forudsætning af normal akademisk reference til forfatter(e) samt tidsskrift, årgang, nummer og sider. Artiklerne må kun genudgives med eksplicit tilladelse fra forfatter(e) og tidsskriftet.
Til og med 2023 Deles ophavsretten mellem forfatteren og Roskilde Universitetsforlag.