Gymnasieelevers opfattelse af vigtigheden og brugbarheden af fransk og spansk
DOI:
https://doi.org/10.7146/spr.v28i74.133029Referencer
Canale, M. (1983). From communicative competence to communicative language pedagogy. I: Richards, J.C. & Schmidt, R.W. (red.), Language and communication (s. 2-27). London: Routledge.
Deci, E.L. & Ryan, R.M. (1985). Intrinsic motivation and self-determination in human behaviour. New York: Plenum.
Kuschel, R. & Zand, F. (2007). Fordomme og stereotyper. København: Frydenlund.
Richter, L. (2019). Sprogfagenes deroute fortsætter trods den store sprogsatsning. Information, 2. december. Lokaliseret d. 13. december 2019 på information.dk/indland/2019/11/sprogfagenes-deroute-fortsaetter-trods-store-sprogsatsning.
Risager, K. (1998). Language teaching and the process of European integration. I: Byram, M. & Fleming, M. (red.), Language learning in intercultural perspective: Approaches through drama and ethnography (s. 242-254). Cambridge Language Teaching Library. Cambridge: Cambridge University Press.
Downloads
Publiceret
Citation/Eksport
Nummer
Sektion
Licens
Fra 2024 deles ophavsretten mellem forfatteren og Forlaget Sprogforum.
Artikler udgivet i Sprogforum må citeres, downloades og videresendes for ikke-kommerciel brug, under forudsætning af normal akademisk reference til forfatter(e) samt tidsskrift, årgang, nummer og sider. Artiklerne må kun genudgives med eksplicit tilladelse fra forfatter(e) og tidsskriftet.
Til og med 2023 Deles ophavsretten mellem forfatteren og Roskilde Universitetsforlag.