Gymnasieelevers opfattelse af vigtigheden og brugbarheden af fransk og spansk

Forfattere

  • Eva Frisdahl Staal
  • Isabella Bredbjerg

DOI:

https://doi.org/10.7146/spr.v28i74.133029

Referencer

Canale, M. (1983). From communicative competence to communicative language pedagogy. I: Richards, J.C. & Schmidt, R.W. (red.), Language and communication (s. 2-27). London: Routledge.

Deci, E.L. & Ryan, R.M. (1985). Intrinsic motivation and self-determination in human behaviour. New York: Plenum.

Kuschel, R. & Zand, F. (2007). Fordomme og stereotyper. København: Frydenlund.

Richter, L. (2019). Sprogfagenes deroute fortsætter trods den store sprogsatsning. Information, 2. december. Lokaliseret d. 13. december 2019 på information.dk/indland/2019/11/sprogfagenes-deroute-fortsaetter-trods-store-sprogsatsning.

Risager, K. (1998). Language teaching and the process of European integration. I: Byram, M. & Fleming, M. (red.), Language learning in intercultural perspective: Approaches through drama and ethnography (s. 242-254). Cambridge Language Teaching Library. Cambridge: Cambridge University Press.

Downloads

Publiceret

2022-07-06

Citation/Eksport

Staal, E. F., & Bredbjerg, I. (2022). Gymnasieelevers opfattelse af vigtigheden og brugbarheden af fransk og spansk. Sprogforum. Tidsskrift for Sprog- Og kulturpædagogik, 28(74). https://doi.org/10.7146/spr.v28i74.133029

Nummer

Sektion

Artikler