Spring til hovedindhold Spring til hovednavigations-menu Spring til bundtekst
Studier i Pædagogisk Filosofi
  • Nyeste
  • Arkiver
  • Meddelelser
  • Om
    • Om tidsskriftet
    • Indsendelser
    • Redaktionsgruppe
    • Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
    • Kontaktperson
  • Pædagogisk Filosofisk Forening
  • Monografiserie
  • Print-On-Demand
Søg
  • Registrér
  • Log på
  1. Startside /
  2. Arkiver /
  3. Årg. 10 Nr. 1 (2021): Post-coronial education

Årg. 10 Nr. 1 (2021): Post-coronial education

Publiceret: 2021-12-30

Hele nummeret

  • PDF

Temaartikler

  • Introduction to post-coronial education theme

    Knut Ove Æsøy, Kamran Namdar
    • PDF (English)
  • The pandemic A spotlight on the potentiality of and obstacles to human becoming

    Knut Ove Æsøy, Kamran Namdar
    • PDF (English)
  • Hvordan kan vi forstå lærerrollen når skolen foregår hjemme?

    Emilia Andersson-Bakken, Ingvill Krogstad Svanes, Tuva Bjørkvold
    • PDF
  • Profylaksens "pædagogik" Et usamtidigt fyrstespejl til samtidens profylaktiske fornuft og dens for(e)gribende indgriben i menneske- og samfundsliv

    Frank Juul Agerholm
    • PDF
  • Politikk og vitenskap – behovet for flervitenskapelig til- nærming til en politisk håndtering av en pandemi En samtale med Dag Svanæs 6. november 2020

    Dag Svanæs, Knut Ove Æsøy
    • PDF

Artikler uden for tema

  • Reformationen – og dens ideers betydning for udviklingen af den danske skole

    Thyge Winther-Jensen
    • PDF

Indsend

Indsend

Sprog

  • Dansk
  • English

Information

  • Til læsere
  • Til forfattere
  • Til bibliotekarer

Nyeste nummer

  • Atom-logo
  • RSS2-logo
  • RSS1-logo

Studier i Pædagogisk Filosofi

ISSN 2244-9140

Tidsskriftet udkommer ikke længere på denne side. Det har skiftet navn til Speki. Nordic Philosophy of Education Review.

Tilgængelighedserklæring

Mere information om dette publiceringssystem, platform og workflow fra OJS/PKP.