Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Studier i Pædagogisk Filosofi
Nyeste
Arkiver
Meddelelser
Om
Om tidsskriftet
Indsendelser
Redaktionsgruppe
Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
Kontaktperson
Pædagogisk Filosofisk Forening
Monografiserie
Print-On-Demand
Søg
Registrér
Log på
Startside
/
Arkiver
/
Årg. 10 Nr. 1 (2021): Post-coronial education
Årg. 10 Nr. 1 (2021): Post-coronial education
Publiceret:
2021-12-30
Hele nummeret
PDF
Temaartikler
Introduction to post-coronial education theme
Knut Ove Æsøy, Kamran Namdar
PDF (English)
The pandemic
A spotlight on the potentiality of and obstacles to human becoming
Knut Ove Æsøy, Kamran Namdar
PDF (English)
Hvordan kan vi forstå lærerrollen når skolen foregår hjemme?
Emilia Andersson-Bakken, Ingvill Krogstad Svanes, Tuva Bjørkvold
PDF
Profylaksens "pædagogik"
Et usamtidigt fyrstespejl til samtidens profylaktiske fornuft og dens for(e)gribende indgriben i menneske- og samfundsliv
Frank Juul Agerholm
PDF
Politikk og vitenskap – behovet for flervitenskapelig til- nærming til en politisk håndtering av en pandemi
En samtale med Dag Svanæs 6. november 2020
Dag Svanæs, Knut Ove Æsøy
PDF
Artikler uden for tema
Reformationen – og dens ideers betydning for udviklingen af den danske skole
Thyge Winther-Jensen
PDF
Indsend
Indsend
Sprog
Dansk
English
Information
Til læsere
Til forfattere
Til bibliotekarer
Nyeste nummer