Spring til hovedindhold Spring til hovednavigations-menu Spring til bundtekst
Studier i Pædagogisk Filosofi
  • Nyeste
  • Arkiver
  • Meddelelser
  • Om
    • Om tidsskriftet
    • Indsendelser
    • Redaktionsgruppe
    • Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
    • Kontaktperson
  • Pædagogisk Filosofisk Forening
  • Monografiserie
  • Print-On-Demand
Søg
  • Registrér
  • Log på
  1. Startside /
  2. Arkiver /
  3. Årg. 7 Nr. 2 (2018)

Årg. 7 Nr. 2 (2018)

Publiceret: 2018-12-31

Hele nummeret

  • PDF

Artikler uden for tema

  • Justice in education and recognitive justice

    Teemu Eino Petteri Hanhela
    1-20
    • PDF (English)
  • Att upptäcka det som inte går att fånga Ramar för ett estetiskt-etiskt förhållningssätt till pedagogik

    Hannes Lundkvist, Per Apelmo
    21-35
    • PDF
  • Konstitutionen av den speciella pedagogiken i en barncentrerad förskola för alla Att analysera politiska styrinstrument utifrån diskursteoretisk ram

    Linda Palla
    36-57
    • PDF
  • Om læraren sin levande kunnskap

    Knut Ove Æsøy
    58-72
    • PDF
  • Om Jean Piaget og konstruktivisme

    Hans Vejleskov
    74-78
    • PDF
  • Duplik til Hans Vejleskov – om Jean Piaget og konstruktivisme

    Oliver Kauffmann
    79-85
    • PDF

Indsend

Indsend

Sprog

  • Dansk
  • English

Information

  • Til læsere
  • Til forfattere
  • Til bibliotekarer

Nyeste nummer

  • Atom-logo
  • RSS2-logo
  • RSS1-logo

Studier i Pædagogisk Filosofi

ISSN 2244-9140

Tidsskriftet udkommer ikke længere på denne side. Det har skiftet navn til Speki. Nordic Philosophy of Education Review.

Tilgængelighedserklæring

Mere information om dette publiceringssystem, platform og workflow fra OJS/PKP.