Spring til hovedindhold Spring til hovednavigations-menu Spring til bundtekst
Nordiske Udkast
  • Nyeste
  • Arkiver
  • Om
    • Om tidsskriftet
    • Indsendelser
    • Redaktionsgruppe
    • Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
    • Kontaktperson
Søg
  • Registrér
  • Log på
  1. Startside /
  2. Arkiver /
  3. Årg. 53 Nr. 1 (2025)

Årg. 53 Nr. 1 (2025)

Publiceret: 2025-09-18
  • Redaktionelt forord

    Erik Axel, Charlotte Højholt, Tilde Lykke Mardahl-Hansen
    • pdf

Articles

  • Så er man prisgivet - om forældres deltagelsesmuligheder i samarbejdet med skole og PPR

    Siri Fyhn Sørensen
    • pdf
  • Fortvivlelsens psykodynamik Selvfjendskab, individuation og afhængighed i lyset af agensbegær

    Morten Nissen
    • pdf
  • Den fælles fornøjelse i en åben konversation om læring Interview med Jean Lave

    Jean Lave, Anders Kjær, Erik Axel
    • pdf
  • “Tvær” faglighed i PPR Betydninger af hvordan faglighed både er tværfagligheds funda-ment og modsætning

    Emil Emde Jensen, Louise Rüdiger Nielsen, Boline Emma Vassing Jørgensen, Aura Melchior, Signe Thaysen Kjærulf Nielsen
    • pdf
  • Bag om ’dårlig opførsel’ En kritisk-psykologisk undersøgelse af skoleeksklusioners nødvendighed

    Sigga Waleng
    • pdf

Indsend

Indsend

Sprog

  • Dansk
  • English

Nyeste nummer

  • Atom-logo
  • RSS2-logo
  • RSS1-logo

Nordiske Udkast

ISSN 2597-0690

Tilgængelighedserklæring

Mere information om dette publiceringssystem, platform og workflow fra OJS/PKP.