Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Nyeste nummer
Arkiv
Call for papers
Open Call for Papers: DUT 38
Forfattervejledning
Artikeltyper
Kriterier for artikler
Vejledning til indsendelse
Forbered din indsendelse
Redaktion og kontakt
Redaktionen
Kontakt
Om DUT
DUN-net.dk
Søg
Ny bruger?
Log på
Startside
/
Arkiver
/
Årg. 14 Nr. 27 (2019): Læringsrum
Årg. 14 Nr. 27 (2019): Læringsrum
Publiceret:
2019-10-04
Hele nummeret
PDF
Leder
DUT Guiden rækker hånden ud til underviserne
Kim Jesper Herrmann
1-2
PDF
Faglig artikel
Skriveretreat for specialestuderende: Et produktivt rum
Vibeke Ankersborg
3-19
PDF
Faglige skrivevejledere på studierne - Akademisk skrivning på universitetet.
Vibeke Christensen
20-34
PDF
Videnskabelig artikel
Learning Analytics og udvikling af studerendes autonomi og autenticitet
Frederik Voetmann Christiansen, Helle Mathiasen, Mikkel Willum Johansen
35-49
PDF
Succeskriterier for anvendelse af Business Intelligence i universitetssektoren
Rikke Gaardboe, Tom Nyvang, Erling Jensen
50-65
PDF
Designing Hybrid Learning Spaces in Higher Education
Charlotta Hilli, Rikke Toft Nørgård, Janus Holst Aaen
66-82
PDF
Sensing the Same Space – Spatial Understanding and Engagement in Higher Education
Jyri Lindén, Mikko Kanninen, Reijo Kupiainen, Johanna Annala
83-97
PDF
Rumlig organisering for læring
Arkitektstuderendes oplevelser af en tegnesal til 180 personer
Camilla Hedegaard Møller, Jesper Bonde
98-117
PDF
Group versus individual supervision of university students: a qualitative study
janni Niclasen, Pernille Strøbæk
118-135
PDF
Udvikling af studerendes selvstændighed: Stilladsering i bachelorvejledning
Kristina Bakkær Simonsen, Gitte Wichmann-Hansen
136-154
PDF
Gruppebaserede læringsrum - rummer de læring?
Studerendes oplevelser af tre forskellige læringsrum
Isa Neimann Thomasen, Henriette Lorenzen, Sys Johnsen
155-176
PDF
DUT Guide
DUT Guide: Undervisningens indholdsvalg
Tina Bering Keiding
177-187
PDF
DUT Guide: Peer-Feedback
Rikke von Müllen
188-196
PDF
Anmeldelser
Kollektiv Akademisk Vejledning – Fra forskning til praksis
Anmeldelse
Thomas Viskum Gjelstrup Bredahl
197-199
PDF
God vejledning - af specialer, bacheloropgaver og projekter (2. udgave)
Niels Hansen
200-201
PDF
Kolofon
Kolofon
PDF
Nyeste nummer
Indsend
Indsend
Udviklet af
Open Journal Systems
Sprog
Dansk
English