Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Nyeste nummer
Arkiv
Call for papers
Forfattervejledning
Artikeltyper
Kriterier for artikler
Vejledning til indsendelse
Forbered din indsendelse
Redaktion og kontakt
Redaktionen
Kontakt
Om DUT
DUN-net.dk
Søg
Søg
Ny bruger?
Log på
Søg
Søg
Startside
/
Arkiver
/
Årg. 14 Nr. 27 (2019): Læringsrum
Årg. 14 Nr. 27 (2019): Læringsrum
Publiceret:
2019-10-04
Hele nummeret
PDF
Leder
DUT Guiden rækker hånden ud til underviserne
Kim Jesper Herrmann
1-2
PDF
Faglig artikel
Skriveretreat for specialestuderende: Et produktivt rum
Vibeke Ankersborg
3-19
PDF
Faglige skrivevejledere på studierne - Akademisk skrivning på universitetet.
Vibeke Christensen
20-34
PDF
Videnskabelig artikel
Learning Analytics og udvikling af studerendes autonomi og autenticitet
Frederik Voetmann Christiansen, Helle Mathiasen, Mikkel Willum Johansen
35-49
PDF
Succeskriterier for anvendelse af Business Intelligence i universitetssektoren
Rikke Gaardboe, Tom Nyvang, Erling Jensen
50-65
PDF
Designing Hybrid Learning Spaces in Higher Education
Charlotta Hilli, Rikke Toft Nørgård, Janus Holst Aaen
66-82
PDF
Sensing the Same Space – Spatial Understanding and Engagement in Higher Education
Jyri Lindén, Mikko Kanninen, Reijo Kupiainen, Johanna Annala
83-97
PDF
Rumlig organisering for læring
Arkitektstuderendes oplevelser af en tegnesal til 180 personer
Camilla Hedegaard Møller, Jesper Bonde
98-117
PDF
Group versus individual supervision of university students: a qualitative study
janni Niclasen, Pernille Strøbæk
118-135
PDF
Udvikling af studerendes selvstændighed: Stilladsering i bachelorvejledning
Kristina Bakkær Simonsen, Gitte Wichmann-Hansen
136-154
PDF
Gruppebaserede læringsrum - rummer de læring?
Studerendes oplevelser af tre forskellige læringsrum
Isa Neimann Thomasen, Henriette Lorenzen, Sys Johnsen
155-176
PDF
DUT Guide
DUT Guide: Undervisningens indholdsvalg
Tina Bering Keiding
177-187
PDF
DUT Guide: Peer-Feedback
Rikke von Müllen
188-196
PDF
Anmeldelser
Kollektiv Akademisk Vejledning – Fra forskning til praksis
Anmeldelse
Thomas Viskum Gjelstrup Bredahl
197-199
PDF
God vejledning - af specialer, bacheloropgaver og projekter (2. udgave)
Niels Hansen
200-201
PDF
Kolofon
Kolofon
Trine Langberg Grønfeldt
PDF
Indsend
Indsend
Udviklet af
Open Journal Systems
Nyeste nummer