Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Latest issue
Archive
Call for papers
Call for Papers: The Danish Journal of Higher Education No. 40
Author’s guide
Submission types
Submission: Article
Submission: Debate
Submission: Guide
Submission: Inspiration
Preparing your submission
Editorial Team and Contact
Editorial Team
Contact
About DUT
DUN-net.dk
Search
Ny bruger?
Log på
Home
/
Archives
/
Vol. 20 No. 38 (2025): De videregående uddannelser i en brydningstid
Vol. 20 No. 38 (2025): De videregående uddannelser i en brydningstid
Published:
2025-05-15
Full Issue
PDF (Dansk)
Manager
De videregående uddannelser i en brydningstid
mellem tradition, teknologi og transformation
Rikke Toft Nørgård
PDF (Dansk)
Debate
30 år med DUN
Universitetspædagogikkens institutionalisering i Danmark
Marie Larsen Ryberg, Søren Smedegaard Bengtsen, Per Fibæk Laursen, Jakob Ravn, Thomas Harboe, Lotte Rienecker, Hanne Leth Andersen, Lars Ulriksen
PDF (Dansk)
Conceptualising well-being: a critique of something no one can oppose
Laura Louise Sarauw
PDF (Dansk)
Sheep in wolf's clothing
a pragmatic and good-hearted manipulative approach to teaching
Benjamin Thomas Jermiin Anker
PDF (Dansk)
Digitaliseringsstrategier i praksis: Erfaringer fra tre danske universiteter
Danielle Hagood, Andreas Tamborg, Dorte Sidelmann Rossen, Mads Ronald Dahl, Rune Gram Hagel Jensen, Sara Paasch Knudsen, Rikke Ørngreen
PDF (Dansk)
Scientific article
ChatGPT med Relationel Sokratisk Uvidenhed
Cathrine Hasse, Maja Hojer Bruun, Kasper Ørsted Knaap
PDF (Dansk)
Er der brug for sprog?
Jurastuderendes perspektiver på værdien af sprog som tillægskompetence
Camilla Falk Rønne Nissen
PDF (Dansk)
Diskussion - set fra et genreperspektiv
Lotte Rienecker
PDF (Dansk)
Uddannelsestilhør, rumlige og affektive praksisser
Helene Falkenberg
PDF (Dansk)
Specialised article
University students' use of digital devices in seminars - a survey among professors
Jacob Thøgersen, Maria Hvid, Johanna Falby Lindell
PDF (Dansk)
Student Engagement: Potentials of the Flipped Classroom Approach
Sarah Alminde, Asta Breinholt, Jens Classen, Line Jespersgaard Jakobsen, Simon David Herzog
PDF (Dansk)
Pædagogisk onboarding af internationalt videnskabeligt personale i dansk universitetsundervisning
Simon Poulsen, Anders Larsen
PDF (Dansk)
Diversitet som styrke i gruppearbejde – et casestudie
Peter Rudbeck
PDF (Dansk)
Decoding - et greb til at synliggøre undervisernes tavse viden
Simone Brendstrup, Bente Kristiansen
PDF (Dansk)
Colophon
Kolofon DUT38
PDF (Dansk)
Make a Submission
Make a Submission
Current Issue
Language
Dansk
English